Figyelem: a cikk nyomokban szatírát tartalmaz!
Miről szól a keresőoptimalizálás?
Az első hely? A tizedik? A századik?
Miért akar mindenki az első 10 találat közé bekerülni?
A keresőoptimalizálás fekete mágiája valahol arról szól, hogy a felhasználók által feltett kérdésekre a Te válaszodat tálaljuk fel. Minél szebben, minél kívánatosabban.
Ha valamit el akarsz rejteni a keresőben a látogatók elől, arra a találati lista második oldala nagyon alkalmas…
Miért van szükség a keresőkre egyáltalán?
Melyik volt az első weboldal?
Nézd meg: info.cern.ch”
Tudtad, hogy John D. Rockefeller apja szélhámos vándorkereskedő volt, aki mindenféle csodát ígérő főzeteket árult?
Hogyan lehet valaki SEO szakértő?
A keresőoptimalizálással foglalkozó valódi szakértők nem mondanak ilyet. Ők olyan varázslók és mágusok, akik felvették a kesztyűt és a folyamatosan mozgó célpont ellenére is eredményeket tudnak produkálni a megrendelőknek.
A nagy leleplezés: mi a sötét titka a SEO szakértőknek?
A keresőoptimalizálás fekete mágiája: ez zajlik a függöny mögött!
„Sem megcáfolni sem megerősíteni nem tudtam a 7 éves szakmai karrierem során, hogy a keresőoptimalizálás nem a boszorkányság, a varázslat és a fekete mágia együttes kombinációja”Fehér Ernő, Marketing képviselet, Kampány Jóisten, Eladási David Copperfield
„A keresőoptimalizálás valahol a varázslás és a boszorkányság között helyezkedik el. Biztosan tudom, mert néha kecskét is áldoznak itt a másik irodában…”Mike Gábor, Profit&Partners igazgatósági tag
„Tapasztalataim szerint a kakas a leghatékonyabb áldozati állat, ha a keresőoptimalizálásról van szó. A lényeg az éjfélkor szentelt gyertya. Állítólag beválik az is, ha walpurgis éjjelén algoritmusokat kántálunk…”Kiss Csaba CMO, Leones QSR Kft.
„Én nem hiszek az ilyen praktikákban, elvégre ez a XXI. század. Én másként dolgozom. Három vudu-bábut elások a kertben holdtöltekor: technikai SEO + onpage SEO + offpage SEO. Utána vérrel felírom a megrendelő domain nevét egy fokhagymával bedörzsölt ezüstlapra. Utána szűzlányok elkezdik suttogni a megrendelő kulcsszavait. A szertartás alatt fekete csuklyás köpenybe kell öltözni és fém fóliába tekert laptopon ellenőrizni a kulcsszavak előrehaladását. A szertartást addig kell folytatni, amíg elérjük a megfelelő helyezéseket a kulcsszavakra. Általában sietni kell, mert napkeltekor az ezüst táblába beég a domain név, új táblát kell venni – és azt már nem tudom abban a hónapban kiszámlázni a megrendelőnek.”Nagy Gábor #marketingpunk
Örülök, hogy végre kiderült, hogy mi ez az egész seo-misztikum. Sejtettem, hogy valami nincs rendben, de most már tudom, hogy ez is boszorkányság 🙂
Így, pontosan így érezzük mi is, Anita 🙂 Sajnos a SEO olyan téma, amivel méltatlanul keveset foglalkoztunk idáig. Gábor szatirikus cikke egyfajta bevezető volt, de szeretnénk egy kicsit alaposabban is körbejárni ezt a témát a közeljövőben.