Figyelem: a cikk nyomokban szatírát tartalmaz!
Miről szól a keresőoptimalizálás?
Az első hely? A tizedik? A századik?

Miért akar mindenki az első 10 találat közé bekerülni?
A keresőoptimalizálás fekete mágiája valahol arról szól, hogy a felhasználók által feltett kérdésekre a Te válaszodat tálaljuk fel. Minél szebben, minél kívánatosabban.
Ha valamit el akarsz rejteni a keresőben a látogatók elől, arra a találati lista második oldala nagyon alkalmas…

Miért van szükség a keresőkre egyáltalán?
Melyik volt az első weboldal?
Nézd meg: info.cern.ch”
Tudtad, hogy John D. Rockefeller apja szélhámos vándorkereskedő volt, aki mindenféle csodát ígérő főzeteket árult?
Hogyan lehet valaki SEO szakértő?
A keresőoptimalizálással foglalkozó valódi szakértők nem mondanak ilyet. Ők olyan varázslók és mágusok, akik felvették a kesztyűt és a folyamatosan mozgó célpont ellenére is eredményeket tudnak produkálni a megrendelőknek.

A nagy leleplezés: mi a sötét titka a SEO szakértőknek?
A keresőoptimalizálás fekete mágiája: ez zajlik a függöny mögött!
„Sem megcáfolni sem megerősíteni nem tudom 7 éves karrierem során, hogy a keresőoptimalizálás nem boszorkányság, varázslat és fekete mágia együttes kombinációja”Fehér Ernő, Marketing képviselet, Kampány Jóisten, Eladási David Copperfield
„A keresőoptimalizálás valahol a varázslás és a boszorkányság között helyezkedik el. Ez biztos, mert néha kecskét is áldoznak itt a másik irodában?Mike Gábor, Profit&Partners igazgatósági tag
„Kecskét áldozni nem profi dolog. A kakas szerintem hatékonyabb. A lényeg az éjfélkor szentelt gyertya. Állítólag beválik az is, ha walpurgis éjjelén algoritmusokat kántálunk…”Kiss Csaba CMO, Leones QSR Kft.
„Én nem hiszek az ilyen fekete mágiákban. Én másként doglozom. Három vudu-bábut elások a kertben holdtöltekor: technikai SEO + onpage SEO + offpage SEO. Utána vérrel felírom a megrendelő domain nevét egy fokhagymával bedörzsölt ezüstlapra. Utána szűzlányok elkezdik suttogni a megrendelő kulcsszavait. A szertartás alatt fekete csuklyás köpenybe kell öltözni és fém fóliába tekert laptopon ellenőrizni a kulcsszavak előrehaladását. A szertartást addig kell folytatni, amíg elérjük a megfelelő helyezéseket a kulcsszavakra. Általában sietni kell, mert napkeltekor az ezüst táblába beég a domain név, új táblát kell venni – és azt már nem tudom kiszámlázni a megrendelőnek”Nagy Gábor #marketingpunk
Örülök, hogy végre kiderült, hogy mi ez az egész seo-misztikum. Sejtettem, hogy valami nincs rendben, de most már tudom, hogy ez is boszorkányság 🙂
Így, pontosan így érezzük mi is, Anita 🙂 Sajnos a SEO olyan téma, amivel méltatlanul keveset foglalkoztunk idáig. Gábor szatirikus cikke egyfajta bevezető volt, de szeretnénk egy kicsit alaposabban is körbejárni ezt a témát a közeljövőben.