We are METU!

A Budapesti Metropolitan Egyetem új kampányfilmjét az egyetem nemzetközi hallgatói készítették

A nemzetközi hallgatók vonzása évek óta kiemelkedő szerepet tölt be a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) stratégiájában, a 2020-as nemzetközi kampány egyik fontos alappillére pedig egy hallgatók által készített videó lett. A brief elkészítésétől a szövegezésen át a szereplésig és kivitelezésig mindent lelkes önkéntesek, gyakornokok és frissdiplomások vállaltak magukra.

34 hallgató összesen 24 országból kapcsolódott be a projektbe, a narrátor egy zimbabwei nemzetközi kapcsolatok alapszakos hallgató volt, míg a videót egy végzett képalkotás alapszakos indiai hallgató forgatta és vágta. „Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a hallgatóink ilyen lelkesen vállalták a szereplést és a közös munkát.”- mondja Utassy Luca, az Egyetem nemzetközi marketing menedzsere.

„Különösen izgalmasnak találtuk, hogy rájuk bízzuk a videó teljes koncepcióját és üzenetét is. Ebből kicsit mi is tanulhattunk, hiszen még jobban megértettük, hogyan élik meg a hallgatók a METU-s létet, mit értékelnek leginkább életük ezen időszakában.”

 

 

A videó célja nem a METU általános bemutatása, hanem sokkal inkább a nemzetközi hallgatók egyetemi élettel kapcsolatos élményein és gondolatain van a hangsúly, az ő érzéseiket kívánja közvetíteni a film. Blanár Denissza nemzetközi igazgató hozzáteszi:

„Külön örültünk annak, hogy a hallgatók véleménye az egyetemista létről tükrözi a Metropolitan Egyetem által fontosnak tartott értékeket. Megjelenik benne az útkeresés, a személyes fejlődés, a kockázatvállalás és az önkifejezés fontossága is. Mindezt a METU is fontosnak tartja, és ezek az új myBRAND oktatási módszerünk alappillérei is.”

A Metropolitan nemzetközi diákjai egyben terjesztői is a videónak, nekik és a fizetett megjelenéseknek köszönhetően az imázsfilm már mindegyik kontinensre eljutott, több mint félmillióan látták a különböző közösségi média platformokon.

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) Magyarország legnagyobb magánkézben lévő felsőoktatási intézménye. A METU-n 2 karon, 4 fő képzési területen folyik képzés: kommunikáció, üzlet, turizmus és művészet. A folyamatosan bővülő magyar és angol nyelvű kínálatban jelenleg 35 alapszak, 33 mesterszak, 15 szakirányú továbbképzés és 7 felsőoktatási szakképzés közül választhatnak az egyetem iránt érdeklődők.

A Metropolitannek jelenleg több mint 7500 hallgatója van, közel 1000 külföldi diákkal a világ 90 országából. Az intézmény 2001 óta meghatározó és dinamikusan fejlődő szereplője a hazai felsőoktatásnak és immár a kelet-közép európai régiónak is. Jelenleg 5 kontinensen közel 200 külföldi intézménnyel tart fenn partnerkapcsolatot.

A METU myBRAND oktatási módszertanával hazánkban elsőként alakította át oktatási modelljét a nemzetközi felsőoktatási trendekhez illeszkedő portfólió alapú képzési rendszerré. Oktatása folyamatosan megújuló módszerekre épül, amelyet nemzetközi tapasztalattal rendelkező oktatók és inspiratív, innovatív környezet támogat, ezzel felkészítve a hallgatókat a változó munkaerőpiaci igényekre hazai és nemzetközi szinten egyaránt.

(Forrás: METU sajtóközlemény)