Új évaddal jelentkezik a BeContent Podcast

Szakmai beszélgetéseken gyakran előkerül, hogy ki honnan informálódik, hogyan tartja naprakészen marketinges tudását. A social media oldalak, az online magazinok és a konferenciák mellett egyre többen említik podcast-eket, beszélgetős műsorokat is. 

Manapság a tartalommarketing egyre változatosabb formát ölt. Míg évekkel ezelőtt a blogbejegyzések voltak a legnépszerűbbek, ma már a videós és hang alapú médiumok vették át a teret az online világban. Technikai és tartalmi szempontból is, egy podcast műsor és csatorna felépítése nagyobb erőforrással jár mint egy blog megírása, azonban mélyebb és személyesebb kapcsolatot építhetünk ki a követőtáborunkkal.

Nem titkolt szándékunk volt a BeContent podcast és youtube csatorna létrehozásával, hogy meghívott vendégeinken keresztül, a szakmaiságunkat egy potenciális, új ügyfél körhöz juttassuk el.

 

Podcast-ok a marketingesek love projektjeiről

A BeConted podcast adásaiban minden alkalommal aktuális marketing trendekről, marketing megoldásokról, szakmai hírekről és egyéb érdekességekről beszélgetünk vendégeinkkel. Ezenkívül természetesen szó van üzletről, munkaerővel kapcsolatos kérdésekről és említésre méltó kampányokról is.

Beszélgettünk már sneakerhead-el, arról hogyan alakul a piac az ő területükön és hogy milyen szerepe van a Facebook-nak és az Instagram-nak a kommunikációjukban.

Egy másik adásban Hegedűs Palival beszélgettünk a klasszikus és a modern reklámok különbségeiről.

Az új évadot, pedig egy nagyon aktuális témával indítottuk. Az egyik legsikeresebb hazai tartalomgyártó csapat ügyvezetője, Szabó Milán kalauzolt el minket a TikTok és a GenZ marketing világába.

Legutóbb pedig Kiss Csaba és Pethő Sándor járt nálunk, akik különleges eseményről számoltak be. Idén először a Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpontban került megrendezésre az írószerek, tinták és papírok rajongóinak legjobban várt hazai rendezvénye, az I. Hungary Pen Show.

A podcast-ok egyik legfontosabb előnye, hogy képesek bizalmat és hitelességet építeni a közönség körében. A hagyományos hirdetési formákkal ellentétben, amelyek gyakran rámenősnek és tolakodónak tűnhetnek, a podcastok bensőségesebb, személyesebb módot biztosítanak a márkák számára a célközönségükkel való kapcsolatba lépésre.

Azáltal, hogy értékes betekintést, tanácsokat és szakértelmet kínálnak egy adott témában, a vállalkozások saját területükön szakértőkként pozícionálhatják magukat. Ezek az értéket képviselő tartalmak teljes mértékben hozzájárulnak a beléjük vetett bizalom erősítéséhez.

Marci korábbi írásait a marketingtitkok blogon itt olvashatod.