Az egyik Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei vállalkozás úgy döntött, hirdetni fog. Mindennapos történet. Az elképzelés kb. ennyi lehetett: tűnjünk ki a reklámzajból valami egyedivel és ötletessel. Kicsit vulgárisan: B@sszunk oda nekik! És lőn.
De! Mielőtt nevetnél, szánakoznál, izzadságszagúnak, primitívnek, vagy egyszerűen csak sz@rnak titulálnád ezt a kreatívot, esetleg megvonnád a vállad, mert már az ingerküszöbödet sem éri el, kérlek gyere ki a dobozból és tekints rá úgy, mint egy emlékműre. Egy rideg márvány mementóra, amely elé bizony valamennyiünknek le kell raknia az emlékezés virágait.
Emlékezz vissza, hányszor nyeltél nagyot a nyomdai leadáskor.
Amikor keserű szájízzel elfogadtad, hogy minden vacak kreatív mögött ott áll egy határozott elképzelésekkel rendelkező (=szakmai érvekkel meggyőzhetetlen) megrendelő.
Amikor hiányos, töredékes brief alapján kellett összeraknod a kreatív koncepciót.
„Nem látod, hogy mennyi az üres, felesleges hely? Oda még kell valamit tenni!”
„A másik kezébe tegyél szerszámtáskát, így mindenki érteni fogja.”
„Flashmob kell…olyan vicces-táncos”
” Legyen még több szöveg az óriásplakáton, hiszen elfér!”
Na ugye! Emlékszel már?
Neked mi volt a „radiátor” a pályafutásod alatt?
Kép forrása: facebook.com