Ezért válaszd a METU executive MBA Digitális Marketing képzését!

Előzd meg a versenytársaidat mérvadó tudással

A marketinget, mint szakmát egy igen kegyetlen mondattal tudnám összefoglalni: Ha lemaradsz, kimaradsz és elmaradsz. A digitális marketing világa tele van kihívásokkal, ez köszönhető annak, hogy egy folyamatosan változó és fejlődő szakterület a miénk. Mégis, aki erre az útra lép, szívesen veti bele magát a hullámzó trendek, sokszínű kampányok és a különféle platformok okozta kihívásokba.

A folyamatos fejlődésre való törekvés az, ami hajt bennünket előre – a kávé mellett, természetesen. A digitális marketingben nincs helye a megállásnak, hiszen, ahogy írtam, aki megáll, az könnyedén kiesik a játékból. Mindig újabb célokért és eredményekért küzdünk, ez teszi még izgalmasabbá és kihívásokkal teli szakmává ezt a változásokkal teli világot.

 

Vajon mi vesz rá egy már szakmai tapasztalattal rendelkező marketingest, aki végre letudta maga mögött a vizsgaidőszak álmatlan korszakát, hogy szombatonként újra iskolapadba üljön?

 

1 .) Az oktatói gárda

Amikor képzést kerestem magamnak, tudtam, hogy nem választok olyat, ahol az oktatóknak nincs saját tapasztalatuk, csak marketinges coach-okként hirdetik a könyvekben leírt, gyakran száraz és sajnálatos módon valószínűleg elavult – mint írtam, a mi szakmánk percről percre változik – marketing elméleteket.

A METU executive MBA digitális marketing képzésén olyan szakemberek oktatnak, akik a digitális marketing vezetői területén már bizonyítottak és a gyakorlatban is aktívan részt vesznek. Tapasztalataik révén érthetően és gyakorlatorientáltan adják át a tudást.

 

2.) Aktuális tematika

Mivel az oktatók maguk is aktívan részt vesznek a marketing világában, így arra számítottam, hogy az általuk átadott tudás és tapasztalat naprakész lesz. Számításaim bejöttek. Az előadások tartalma idomult az aktuális trendekhez és technológiákhoz, ennek köszönhetően a résztvevők egy erős alapot sajátíthattak el a digitális marketing eszközrendszeréről.

 

3.) Sokoldalú tudás

A képzés során a digitális marketing különböző területeit fedezheted fel, mint például a közösségi média marketing, keresőoptimalizálás (SEO), tartalommarketing, e-mail marketing, adatkezelés, PPC, webanalitika, employer branding és egyéb szakmai ínyencségek. Ennek köszönhetően egy átfogó tudásra teszel szert, amelyet saját malmod szerint kamatoztathatsz.

Az átfogó tudás ugyanis versenyelőny a mi szakmánkban, hiszen egy kiváló szakembernek, legyen az mondjuk SEO-s vagy PPC-s kolléga, is ismernie kell a többi terület alapvető működési mechanizmusát, enélkül ugyanis egy kampány sikertelen lenne. Ugyanez vonatkozik a vezetőkre is. Egy jó vezető természetesen jó szakemberekkel veszi körbe magát, azonban elengedhetetlen, hogy ő is értse és átlássa a különböző munkafolyamatokat és eszközöket. Ez a szak pedig kiváló ennek a tudásnak felszedésére.

 

4.) Eszmecsere

Az órák nem egy megszokott tanmenetet követtek, ahol az előadó beszél a diák meg szorgalmasan jegyzetel, sokkal inkább egy közös elmélkedés, beszélgetés keveredett ki, melyben oktató és hallgató egyaránt részt vett.

A tanulók többsége már jártas volt a marketing valamely szakterületén, ezáltal nagyon érdekes eszmecserék alakultak ki, melyek nem mindig zárultak egyetértésben, azonban kellő tanulságot lehetett levonni belőlük.

 

5.) Projektmunkák

A METU gyakorlatorientált képzést kínál. Bár jómagam falom a könyveket, mégis be kellett látnom, hogy ha előre szeretnék lépni a szakmámban, akkor nem elég, ha könyveket olvasok, tapasztalnom kell, nyernem vagy éppen pofára esnem. Az előadások során olyan projektmunkákban vehettünk részt, amelyek a valódi piaci kihívásokra fókuszálnak, így az elsajátított elméleteket azonnal alkalmazhattuk a gyakorlatban. Kicsit könnyebb úgy pofára esni, hogy nem egy valódi kampányt viszel a tűzbe, nem igaz?

 

6.) Hálózatépítési lehetőségek

Sose félj tanácsot, segítséget kérni! A képzésen részt vevők széles körű üzleti kapcsolatokat alakíthatnak ki szakemberekkel és az iparág vezetőivel, – legyenek azok az oktatók, vagy éppen a hallgatók – ami hosszú távon is előnyös lehet a karriered szempontjából.

Nem mondok újdonságot azzal, hogy manapság a digitális marketing egyike a legkeresettebb és legdinamikusabban fejlődő szakmáknak, éppen ezért nem szabad lemaradni a tudással. A vállalkozások ma már elismerik az online jelenlét és a digitális marketing fontosságát a versenyképesség fenntartásában. A METU Executive MBA Digitális Marketing képzése lehetőséget kínál az átfogó tudás megszerzésére, melynek köszönhetően akár új karriert is kezdhetsz, és belevetheted magad a digitális világ pörgős fergetegébe.

Azonban, ha régi róka vagy a marketing területén, akkor a képzés a szakmai előrehaladásodat segítheti elő a felszedett tudással és kialakított kapcsolatokkal. Ha szeretnél fejlődni, hatékony szakemberré válni és versenyben maradni a digitális marketing területén, akkor bátran válaszd a METU-t!

 

Ha érdekel a METU Executive MBA Digitális marketing képzése…

További információt a képzésről a METU honlapján találsz. A szakirányú továbbképzés nyílt napjára (2024. 08.29) itt tudsz regisztrálni.

Ide kattintva pedig akár jelentkezhetsz is a képzésre.