A marketingtitkok blog szerzői marketing-, reklám- és kommunikációs szakemberek, grafikusok és rendezvényszervezők a megrendelői és az ügynökségi oldalról egyaránt.
Kiss Csaba
Marketingkommunikációs szakértő, reklámszakember. 2007 óta foglalkozik nagyvállalati integrált marketingkommunikációval, reklámtervezéssel és online marketinggel. 1999-ben szerzett középiskolai tanári oklevelet, 2003-ban Public Relations, 2007-ben online marketing diplomát. 2017-ben elvégezte a Budapesti Metropolitan Egyetem Executive MBA digitális marketing szaktanácsadó képzését. 2018 és 2021 között a METU oktatója. 2016-ban online kreatív játszótérként álmodta meg a marketingtitkok blogot, amelynek azóta is szerkesztője és szerzője.
Csaba írásai a marketingtitkok blogon
Gyakorlat-centrikus, összetett logikai-, és problémamegoldó gondolkodásmóddal rendelkező „kettős ügynök”, aki közel 15 esztendős reklámügynökségi tapasztalattal a háta mögött „állt át” a megrendelői oldalra. Pályája során vezető hazai reklámügynökségeket (többek között a Republic Group-ot, a Café Csoportot és a Mediatort) erősítette PR-esként, rendezvényszervezőként, majd pedig Senior Account Manager-ként. Mind offline, mind pedig online területen otthonosan mozog. Néhány éve a megrendelői oldalon kamatoztatja munkatapasztalatát: stratégiát alkot, integrált kampányokat tervez és menedzsel.
Andi írásai a marketingtitkok blogon
Nagy Gábor
Gábor írásai a marketingtitkok blogon
Egy igen igen őszinte – semmiképpen sem mellébeszélő kommunikációs/digitális megoldó ember. A Vermis alapító tulajdonosa és ügyvezetője. Pályája felöleli a reklám kivitelezés igencsak méltatlan területétől, a közép-európai / regionális digitális koordinációig tartó izgalmas szakaszt, mely ATL, BTL és legfőképpen online kommunikációs tapasztalatot tartalmaz. Publikál, üzletet fejleszt, és előad, oktatásokat, workshopokat tart és szervez. Azt gondolja, hogy a jövő a folyamatos fejlődésé, hogy ez az a szakma ahol egy pillanatra sem lehet leállni.
Attila írásai a marketingtitkok blogon
Tíz éve dolgozik ügynökségi oldaltól kezdve bankszektoron keresztül a technológia és az ügyfélélmény kutatás területén működő cégek digitális marketing vezetőjeként. Menedzselte a digitális transzformációt a Citibankbank, kialakította az OTP Bank digitális marketing stratégiáját és a Microsoft magyarországi online jelenlétét erősítette. A Bare International piackutató cégnél 2 évig volt az európai marketing vezető, ahol 52 országért felelt. Közel 10 éve oktat a Metropolitan Egyetem executive MBA digitális marketing képzésén, tréningeket tart és rendszeres előadója a szakma legnagyobb konferenciáinak.
Ditte írásai a marketingtitkok blogon
Papp-Váry Árpád
Közgazdász, marketingszakember, egyetemi oktató, branding tanácsadó. Több száz szakcikk és hat könyv szerzője, az ország egyik legismertebb marketingtanára. Egyetemi oktatói tevékenysége mellett rendszeresen tart marketing tréningeket, valamint branding tanácsadást nyújt városok, cégek és szakemberek részére.
Árpád írásai a marketingtitkok blogon
Papp Gábor
Online marketing és SEO szakértő, a The Pitch alapítója. . Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több hazai és külföldi multinacionális vállalat, technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.
Gábor írásai a marketingtitkok blogon
Közgazdász, igazságügyi szakértő, a képzéssel, tanácsadással és kutatással foglalkozó Argumentum Kft. ügyvezető igazgatója. 1987 óta tanít különféle felsőoktatási intézményekben, ill. tanfolyamokon. Több szakkönyv, tankönyv és jegyzet szerzője, szerkesztője, vagy szaklektora. Több, mint száz szakmai publikációt jegyzett. Könyvei: „Elégedett az ügyfél?” (2005), „Egy nyelven az ügyféllel” (2011) , valamint a Széchenyi István Egyetemen kötelező tananyagok közé sorolt „Piackutatás egyszerűen kis-és középvállalkozásoknak” (2017).
Katalin írásai a marketingtitkok blogon
Fejlesztési tanácsadó, marketing szakértő. Részt vett több világmárka (köztük a NIKE és a Champion sportszermárka) hazai marketingkommunikációs stratégiájának és kereskedelmi hálózatának kialakításában. 2002-től a Gyermekétkeztetési Alapítvány marketing tevékenységét koordinálja. Jelenleg szponzormenedzsmenttel foglalkozik és saját vállalkozásait vezeti.
Klára írásai a marketingtitkok blogon
Szenvedélyes és örökmozgó rendezvényszervező, sales és marketing szakember, co-branding specialista. 2012 óta vezeti a ma már full service ügynökségként működő MAXXON Reklámot.
Csilla írásai a marketingtitkok blogon
Online marketing tanácsadó és tréner. 2001-ben alapította a Senpai Consulting-ot, amelynek ügyvezetője és tanácsadója. Kiterjedt nagyvállalati ügyfélkörrel és mélyreható tapasztalattal rendelkezik a gyógyszeripari, a telekommunikációs és a turisztikai szektorban. Könyvei, az „E-mail marketing” és a „Keresőmarketing”, az első hazai online marketing szakkönyvek közé tartoznak. A MÜTF, majd az Edutus Egyetem óraadója, számos tanulmány szerzője, aki nélkül elképzelhetetlen nívós hazai konferencia.
Nebojsa írásai a marketingtitkok blogon
Festő és képzőművész, aki hivatását az alkalmazott művészetben találta meg. Grafikusként, majd ügynökségi art directorként 14 éve vesz részt cégarculati, valamint offline és online márkakommunikációs projektetekben. Vallja, hogy a kreativitás nem öncélú, hanem értékteremtő energia. Szabadidejében fest és könyvborítókat tervez. Munkáit beválogatták az Ausztrál Capsules Book Leaders In Contemporary Illustration kiadványba.
Aywee írásai a marketingtitkok blogon
Stratéga, kommunikációs szakember, menedzser. Reklámszakemberként több márka brandmenedzsere. Kommunikációs pályáját újságíróként kezdte. Kreatív ügynökségnél -végigjárva a ranglétrát – több fejlesztés és üzletág indítása is a személyéhez köthető. A médiát éppúgy szereti tervezni, tartalommal ellátni, mint fogyasztani. Szívügye a társadalmi felelősségvállalás és a fiatalok motiválása, mentorként lelkes kommunikációs szakemberpalánták útját egyengeti.
Gábor írásai a marketingtitkok blogon
15 éves marketinges és kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott multinacionális környezetben reklámügynökségnél, majd médiavállalatnál értékesítőként. Tagja volt két kisebb hazai reklámügynökség alapító csapatának is. A reklámügynökségi karriert startup építésre váltotta, majd marketingesként átpártolt az ügyféloldalra, mint a Szamos marketing igazgatója. Jelenleg CMO-ként Európa egyik vezető programozó iskoláját, a Codecool-t erősíti, ahol a hazai és nemzetközi terjeszkedés mellett a brandépítésen dolgozik. Sokat.
Gábor írásai a marketingtitkok blogon
E-kereskedelmi specialista, gyakorlati szakember, aki 12 évvel ezelőtt csöppent a marketing világába. Úttörő szerepe volt a klasszikus reklámeszközöktől eltérő ambient média megoldások hazai implementálásában. Szakterülete az e-kereskedelmi projektek tervezése és megvalósítása, amelyekhez teljes körű online marketing támogatást biztosít.
Karesz írásai a marketingtitkok blogon
Mérnökből lett PPC kampánymenedzser, aki főleg Google Ads és Facebook reklámkampányok készítésével foglalkozik. 2017-ben végzett a Budapesti Metropolitan Egyetem Executive MBA digitális marketing szakán. Különösen izgalmasnak találja, hogy munkájában a száraz adatokon alapuló tervezésnek és a kreativitásnak egyaránt fontos szerepe van. A konverziókon túl mindig plusz motiváló tényezőként hat rá, ha valami olyasmit alkothat, amiben örömét leli.
A 2003-ban alapított Próbakő Kommunikáció ügyvezető tulajdonosa, a Worldcom PR Group EMEA Board tagja. Közel 20 éve dolgozik a marketingkommunikáció területén, munkáját hazai és nemzetközi szakmai elismerésekkel is jutalmazták. A Budapesti Metropolitan Egyetem óraadója. 2015. és 2017. között a Worldcom PR Group ügynökséghálózat EMEA régiójának elnöke volt. Korábban évekig társműsorvezetőként dolgozott a kultikus radiocafe98.6 adó Reklámvilág című műsorában.
Marketing és kommunikációs szakember, social media ninja. Okleveles szociológus, az élet tengerében szabadon úszó vállalkozó. Lassan tíz éve mozog a szakmában. Tapasztalatait ügynökségi és ügyfél oldalon szerezte. Jelenleg az Amorph Medianál mint marketinges, a MONDOM Communications csapatában pedig, mint digitális szakember tevékenykedik. Szakterülete a marketing és közösségi média stratégiák megalkotása. Művészlélek, aki szabadidejében versbe, vagy Photoshop-ba önti a gondolatait.
Tíz éve a Trend International Market Research Kft. munkatársa. Szenvedélyesen szereti a munkáját, kihívásnak találja a számok és a miértek közötti összefüggések keresését. Fontosnak tartja, hogy a kutató maga is részt vegyen a terepmunkában és első kézből ismerje meg a fogyasztói véleményeket. Szerepköre egyszerre izgalmas és megtisztelő: rajta múlik, hogy az előtte levő fehér papíron hogyan tudja a kutatási eredményeket úgy interpretálni, hogy az minél érthetőbb és hasznosabb legyen az ügyfél számára.
Kríziskommunikációs szaktanácsadó, az Ügyfélpanasz 2.0 című könyv és a krizispr.blog.hu szerzője. Hatodik éve szervezi a Kríziskommunikáció Meetup-csoport szakmai estjeit. Elsősorban magyar középvállalatok reputációmenedzsmentjével és válságkommunikációval foglalkozik.
18 éves pályafutását rendezvényszervezőként kezdte, pár éves ügyféloldali kitérő után 5 évig kreatív-igazgatóként tevékenykedett. Jelenleg Magyarország egyik vezető rendezvény és Live Communication ügynökségénél, a Bo Event-nél operatív és stratégiai igazgató. Hitvallása, hogy a rendezvények a márkák világának fizikai megvalósulásai, ahol életre kelhet mindaz, amit a brandek állítanak magukról.
Vas Magdolna
Berényi Konrád
Kovács Rita