A 2017-ben indult marketingtitkok blog szerzői marketing-, reklám- és kommunikációs szakemberek, grafikusok és rendezvényszervezők a megrendelői és az ügynökségi oldalról egyaránt.
Kiss Csaba
Marketingkommunikációs szakértő, reklámszakember. 2007 óta foglalkozik nagyvállalati integrált marketingkommunikációval, reklámtervezéssel és online marketinggel. 1999-ben szerzett középiskolai tanári oklevelet, 2003-ban Public Relations, 2007-ben online marketing diplomát. 2017-ben elvégezte a Budapesti Metropolitan Egyetem Executive MBA digitális marketing szaktanácsadó képzését. 2018 és 2021 között a METU oktatója. 2016-ban online kreatív játszótérként álmodta meg a marketingtitkok blogot, amelynek azóta is szerkesztője és szerzője.
Csaba írásai a marketingtitkok blogon
Gyakorlat-centrikus, összetett logikai-, és problémamegoldó gondolkodásmóddal rendelkező „kettős ügynök”, aki közel 15 esztendős reklámügynökségi tapasztalattal a háta mögött „állt át” a megrendelői oldalra. Pályája során vezető hazai reklámügynökségeket (többek között a Republic Group-ot, a Café Csoportot és a Mediatort) erősítette PR-esként, rendezvényszervezőként, majd pedig Senior Account Manager-ként. Mind offline, mind pedig online területen otthonosan mozog. Néhány éve a megrendelői oldalon kamatoztatja munkatapasztalatát: stratégiát alkot, integrált kampányokat tervez és menedzsel.
Andi írásai a marketingtitkok blogon
Nagy Gábor
Gábor írásai a marketingtitkok blogon
Egy igen igen őszinte – semmiképpen sem mellébeszélő kommunikációs/digitális megoldó ember. A Vermis alapító tulajdonosa és ügyvezetője. Pályája felöleli a reklám kivitelezés igencsak méltatlan területétől, a közép-európai / regionális digitális koordinációig tartó izgalmas szakaszt, mely ATL, BTL és legfőképpen online kommunikációs tapasztalatot tartalmaz. Publikál, üzletet fejleszt, és előad, oktatásokat, workshopokat tart és szervez. Azt gondolja, hogy a jövő a folyamatos fejlődésé, hogy ez az a szakma ahol egy pillanatra sem lehet leállni.
Attila írásai a marketingtitkok blogon
Tíz éve dolgozik ügynökségi oldaltól kezdve bankszektoron keresztül a technológia és az ügyfélélmény kutatás területén működő cégek digitális marketing vezetőjeként. Menedzselte a digitális transzformációt a Citibankbank, kialakította az OTP Bank digitális marketing stratégiáját és a Microsoft magyarországi online jelenlétét erősítette. A Bare International piackutató cégnél 2 évig volt az európai marketing vezető, ahol 52 országért felelt. Közel 10 éve oktat a Metropolitan Egyetem executive MBA digitális marketing képzésén, tréningeket tart és rendszeres előadója a szakma legnagyobb konferenciáinak.
Ditte írásai a marketingtitkok blogon
Hegedűs Pál
Marketingkommunikációs szakember, a Brandventure Reklámügynökség alapítója. Közel 20 éves szakmai tapasztalatát hazai FMCG vállalatoknál szerezte, majd reklámügynökségeknél kamatoztatta tovább. Szakterülete a trade marketing és kategóriamenedzsment megoldások. A marketing világába a jó történetek húzták be és tartják izgalomban azóta is. Az innovatív reklámok megszállottja, minden forrásból gyűjti az előremutató alkotásokat. Szabadidejében a veterán autók, vinyl lemezek, töltőtollak világából merít inspirációt.
Pali írásai a marketingtitkok blogon
Papp-Váry Árpád
Közgazdász, marketingszakember, egyetemi oktató, branding tanácsadó. Több száz szakcikk és hat könyv szerzője, az ország egyik legismertebb marketingtanára. Egyetemi oktatói tevékenysége mellett rendszeresen tart marketing tréningeket, valamint branding tanácsadást nyújt városok, cégek és szakemberek részére.
Árpád írásai a marketingtitkok blogon
Papp Gábor
Online marketing és SEO szakértő, a The Pitch alapítója. . Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több hazai és külföldi multinacionális vállalat, technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.
Gábor írásai a marketingtitkok blogon
Bohnné Keleti Katalin
Közgazdász, igazságügyi szakértő, a képzéssel, tanácsadással és kutatással foglalkozó Argumentum Kft. ügyvezető igazgatója. 1987 óta tanít különféle felsőoktatási intézményekben, ill. tanfolyamokon. Több szakkönyv, tankönyv és jegyzet szerzője, szerkesztője, vagy szaklektora. Több, mint száz szakmai publikációt jegyzett. Könyvei: „Elégedett az ügyfél?” (2005), „Egy nyelven az ügyféllel” (2011) , valamint a Széchenyi István Egyetemen kötelező tananyagok közé sorolt „Piackutatás egyszerűen kis-és középvállalkozásoknak” (2017).
Katalin írásai a marketingtitkok blogon
Csordás Marcell
Hazai és nemzetközi gazdasági egyetemek padjaiban megszerzett tudás által felvértezve kezdte a kommunikációs pályát gyakornokként, egy budapest Pr ügynökségnél. Ezt további ügynökségek és izgalmas pálya váltások követtek, amik egy saját ügynökség gondolatát kezdték kirajzolni a horizonton. Ennek lett az eredménye az, amit ma fő tevékenységének és legfőbb hobbijának is tekint egyben, a Contented Kommunikációs Ügynökség.
Marci írásai a marketingtitkok blogon
Dr. Szabó Rita
Epidemiológus, PR és kommunikációs szakember, a Metropolitan Egyetem Executive MBA Digitális Marketing szakirányú továbbképzésének hallgatója. Jelenleg az Orvosok Lapja print szakmai folyóirat szerkesztője és marketingvezetője, egy egészségportál vezető szerkesztője és a MediKlaszter PR szaktanácsadója. Ezen munkái mellett több egészségügyi szervezet és magánklinika közösségi média menedzsmentjét végzi és nagyobb cégek számára ír egészségügyi témákban cikkeket, készít interjúkat.
Rita írásai a marketingtitkok blogon
Sipos Zoltán
A piacvezető hazai szövegíró és tartalommarketing-ügynökség, a Kreatív Kontroll ügyvezetője, marketingtréner és interim marketingmenedzser. Havonta több mint 1000 oldalnyi szöveg megy át a keze alatt, és ő a kiadója az egyetlen nyomtatott tartalommarketing-magazinnak, a Kontentnek. Szakmai blogján a szövegírás mint szakma és a content marketing mint szemlélet lehetőségeit elemzi.
Zoli írásai a marketintitkok blogon
Matics Kata
Online marketing-kommunikációs szakértő, akinek a fókuszában 2008 óta az internet és az egészségügy színes, kaotikus egyvelege áll. Ebben a ‘játéktérben’ segíti közelebb hozni az egészségügyben dolgozókat a laikus érintettekhez különböző betegtámogató programokkal, fejlesztésekkel, kampányokkal. Ügyfeleit stratégiai tanácsadással és online marketing kampányok tervezésével és kivitelezésével segíti. Szeret nagyot álmodni és az álmait megvalósítani! Ebből jött létre – többek között – az Intima.hu női egészségportál, mely az 5. leglátogatottabb egészségügyi portál, az EgészségKommandót üzemeltető Hiteles Egészség-kommunikációért Egyesület (2017), melyben társalapítóként vett részt. Hitvallása: „A gyógyuláshoz vezető út a megértésnél kezdődik.
Kata írásai a marketingtitkok blogon
Nyáry Krisztián
Író, kommunikációs szakember és történetmesélő, a Líra Könyv Zrt. kreatív igazgatója.
Krisztián írásai a marketingtitkok blogon
Berényi Konrád
Közgazdász, internetes marketing tanácsadó. Az Onlinemarketing.hu Kft. vezető tanácsadójaként elsősorban kommunikációs megoldásokkal foglalkozik az internetes kampányoktól kezdve a közösségi média marketingig. Ő írja és a szerkeszti az Onlinemarketing blogot (onlinemarketing.blog.hu). Társszerzője a Célzott online reklám (MKM Kiadó 2007.) és az Online üzlet és marketing (Akadémiai Kiadó, 2011.) című könyveknek. Online marketinget és közösségi média marketinget oktat az Edutus Egyetemen és a Wekerle Sándor Üzleti Főiskolán.
Konrád írásai a marketingtitkok blogon
Fejlesztési tanácsadó, marketing szakértő. Részt vett több világmárka (köztük a NIKE és a Champion sportszermárka) hazai marketingkommunikációs stratégiájának és kereskedelmi hálózatának kialakításában. 2002-től a Gyermekétkeztetési Alapítvány marketing tevékenységét koordinálja. Jelenleg szponzormenedzsmenttel foglalkozik és saját vállalkozásait vezeti.
Klára írásai a marketingtitkok blogon
Romsics Csilla
Szenvedélyes és örökmozgó rendezvényszervező, sales és marketing szakember, co-branding specialista. 2012 óta vezeti a ma már full service ügynökségként működő MAXXON Reklámot.
Csilla írásai a marketingtitkok blogon
Damjanovich Nebojsa
Online marketing tanácsadó és tréner. 2001-ben alapította a Senpai Consulting-ot, amelynek ügyvezetője és tanácsadója. Kiterjedt nagyvállalati ügyfélkörrel és mélyreható tapasztalattal rendelkezik a gyógyszeripari, a telekommunikációs és a turisztikai szektorban. Könyvei, az „E-mail marketing” és a „Keresőmarketing”, az első hazai online marketing szakkönyvek közé tartoznak. A MÜTF, majd az Edutus Egyetem óraadója, számos tanulmány szerzője, aki nélkül elképzelhetetlen nívós hazai konferencia.
Nebojsa írásai a marketingtitkok blogon
Kőteleky Aywee
Festő és képzőművész, aki hivatását az alkalmazott művészetben találta meg. Grafikusként, majd ügynökségi art directorként 14 éve vesz részt cégarculati, valamint offline és online márkakommunikációs projektetekben. Vallja, hogy a kreativitás nem öncélú, hanem értékteremtő energia. Szabadidejében fest és könyvborítókat tervez. Munkáit beválogatták az Ausztrál Capsules Book Leaders In Contemporary Illustration kiadványba.
Aywee írásai a marketingtitkok blogon
Arany Gábor
Stratéga, kommunikációs szakember, menedzser. Reklámszakemberként több márka brandmenedzsere. Kommunikációs pályáját újságíróként kezdte. Kreatív ügynökségnél -végigjárva a ranglétrát – több fejlesztés és üzletág indítása is a személyéhez köthető. A médiát éppúgy szereti tervezni, tartalommal ellátni, mint fogyasztani. Szívügye a társadalmi felelősségvállalás és a fiatalok motiválása, mentorként lelkes kommunikációs szakemberpalánták útját egyengeti.
Gábor írásai a marketingtitkok blogon
Bonyhádi Gábor
15 éves marketinges és kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott multinacionális környezetben reklámügynökségnél, majd médiavállalatnál értékesítőként. Tagja volt két kisebb hazai reklámügynökség alapító csapatának is. A reklámügynökségi karriert startup építésre váltotta, majd marketingesként átpártolt az ügyféloldalra, mint a Szamos marketing igazgatója. Jelenleg CMO-ként Európa egyik vezető programozó iskoláját, a Codecool-t erősíti, ahol a hazai és nemzetközi terjeszkedés mellett a brandépítésen dolgozik. Sokat.
Gábor írásai a marketingtitkok blogon
Hegyi Károly
E-kereskedelmi specialista, gyakorlati szakember, aki 12 évvel ezelőtt csöppent a marketing világába. Úttörő szerepe volt a klasszikus reklámeszközöktől eltérő ambient média megoldások hazai implementálásában. Szakterülete az e-kereskedelmi projektek tervezése és megvalósítása, amelyekhez teljes körű online marketing támogatást biztosít.
Karesz írásai a marketingtitkok blogon
Hillebrand Rudolf
Mérnökből lett PPC kampánymenedzser, aki főleg Google Ads és Facebook reklámkampányok készítésével foglalkozik. 2017-ben végzett a Budapesti Metropolitan Egyetem Executive MBA digitális marketing szakán. Különösen izgalmasnak találja, hogy munkájában a száraz adatokon alapuló tervezésnek és a kreativitásnak egyaránt fontos szerepe van. A konverziókon túl mindig plusz motiváló tényezőként hat rá, ha valami olyasmit alkothat, amiben örömét leli.
Rudi írásai a marketingtitkok blogon
R. Nagy András
A 2003-ban alapított Próbakő Kommunikáció ügyvezető tulajdonosa, a Worldcom PR Group EMEA Board tagja. Közel 20 éve dolgozik a marketingkommunikáció területén, munkáját hazai és nemzetközi szakmai elismerésekkel is jutalmazták. A Budapesti Metropolitan Egyetem óraadója. 2015. és 2017. között a Worldcom PR Group ügynökséghálózat EMEA régiójának elnöke volt. Korábban évekig társműsorvezetőként dolgozott a kultikus radiocafe98.6 adó Reklámvilág című műsorában.
András írásai a marketingtitkok blogon
Marketing és kommunikációs szakember, social media ninja. Okleveles szociológus, az élet tengerében szabadon úszó vállalkozó. Lassan tíz éve mozog a szakmában. Tapasztalatait ügynökségi és ügyfél oldalon szerezte. Jelenleg az Amorph Medianál mint marketinges, a MONDOM Communications csapatában pedig, mint digitális szakember tevékenykedik. Szakterülete a marketing és közösségi média stratégiák megalkotása. Művészlélek, aki szabadidejében versbe, vagy Photoshop-ba önti a gondolatait.
Tíz éve a Trend International Market Research Kft. munkatársa. Szenvedélyesen szereti a munkáját, kihívásnak találja a számok és a miértek közötti összefüggések keresését. Fontosnak tartja, hogy a kutató maga is részt vegyen a terepmunkában és első kézből ismerje meg a fogyasztói véleményeket. Szerepköre egyszerre izgalmas és megtisztelő: rajta múlik, hogy az előtte levő fehér papíron hogyan tudja a kutatási eredményeket úgy interpretálni, hogy az minél érthetőbb és hasznosabb legyen az ügyfél számára.
Kríziskommunikációs szaktanácsadó, az Ügyfélpanasz 2.0 című könyv és a krizispr.blog.hu szerzője. Hatodik éve szervezi a Kríziskommunikáció Meetup-csoport szakmai estjeit. Elsősorban magyar középvállalatok reputációmenedzsmentjével és válságkommunikációval foglalkozik.
18 éves pályafutását rendezvényszervezőként kezdte, pár éves ügyféloldali kitérő után 5 évig kreatív-igazgatóként tevékenykedett. Jelenleg Magyarország egyik vezető rendezvény és Live Communication ügynökségénél, a Bo Event-nél operatív és stratégiai igazgató. Hitvallása, hogy a rendezvények a márkák világának fizikai megvalósulásai, ahol életre kelhet mindaz, amit a brandek állítanak magukról.
Vas Magdolna
Kovács Rita