Ideje leporolnunk a dm tavaszi kampányüzenetét! #loveyourself!
Lassan egy éve már, hogy az emberek a Covid19-nek köszönhetően az idejük jó részét kisebb-nagyobb megszakításokkal karanténban töltik. Ez persze nem feltétlenül negatívum, hiszen én például a karantén nélkül sose tudtam volna meg, hogy a nappali mennyezetén öt helyen van repedés, vagy hogy a póktetem radírral is eltávolítható a falról.
Ez az időszak sok mindenre megtanítja az embernek. Türelemre tanít, az összefogás fontosságára és teret enged azoknak a dolgoknak is, amelyekre a rohanó hétköznapokban mindig csak háttérbe szorulnak (ez nem olyan fontos, erre most nincs időm, majd később bepótlom).
A változás benned kezdődik!
Elővehetjük a már 3 éve megvásárolt könyvet, ami az asztal lába alatt fekszik, hogy az kevésbé dülöngéljen, rikító rózsaszínre festhetjük végre a hálószoba falait, tanulhatunk új dolgokat. De ami a legfontosabb: végre van időnk magunkkal is foglalkozni. Időt kaptunk arra, hogy átgondolhassuk, mit is szeretnénk a nagybetűs ÉLET-től és juthat idő arra is, hogy megismerjük és elfogadjuk saját magunkat. Talán ez a legnagyobb ajándék ebben az időszakban.
A dm 2019 végén indította el személyes történetekre felépített motivációs kampányát („A változás benned kezdődik”).
A korábbi kampány folytatásaként idén márciusban debütált „Úgy vagyunk szépek, ahogy vagyunk!” című kampányfilm azért különleges, mert olyan dolgokat mondanak el benne, amit egy férfinak is igazán tudnia kell. A spot ugyanis betekintést enged a nők állandó küzdelmeibe és bemutatja a mindennapi nehézségeiket és a gonosz démonaikat is: a folytonos megfelelési kényszert, az önmarcangolást és az állandó önkritizálást.
Ahogyan az a kisfilmben is elhangzik: „Mi nők vagyunk önmagunk legnagyobb kritikusai.” A ferde tükör nálunk valóban létezik. Amikor egy nő a tükörben szemléli magát, képes több száz apró hibát észlelni. A csálé lábujjat, a karfiolokat a combján, egy-egy repedést a hasán, az arcán lévő nagyobb anyajegyet vagy a fogai között megbúvó kis rést, és a hasonló „hibákat”.
A kampányfilm a másokkal való összehasonlítás veszélyét hangsúlyozza ki, hogy mennyi kárt tud okozni, ha valaki állandóan a másikhoz méri magát. Hányszor gondoljuk azt, hogy túl idősek, vagy túl fiatalok vagyunk valamihez, és különben is: a szánk túl keskeny, a hajunk túl vékony szálú és még sorolhatnánk a hibákat. A dm ennek a szemléletnek üzen hadat: nekünk (férfiaknak és nőknek egyaránt) meg kell tanulnunk elfogadni és szeretni önmagunkat. És ez bizony küzdelemmel jár.
#loveyourself!
Elfogadóbbak vagyunk mások hibáival kapcsolatban, könnyebben megbocsájtunk másoknak, mint saját magunknak. Ahogyan a kampányfilmben is elhangzik: „Csúnyának tartani magad a legkönnyebb.”, tenni ellene az igazi kihívás. A Covid19-nek „köszönhetően” időt kaptunk, hogy tudjunk változtatni, tudjunk változni.
A kampányfilmben nincs túltolva a márka, sehol sem látni termékeket. A spot végén is inkább az emberi kapcsolatok és az egymásnak való segítőkészség üzenete jelenik meg, amit a dm munkatársai tolmácsolnak. A dm úgy épít márkát, hogy közben ad is: segítséget, bátorítást és hitet abban, hogy meg tudjuk csinálni!
„Vonzónak tartani önmagad, gyakorlás kérdése”
Gyakorold, hiszen most van időd, és ne feledd #loveyourself! Valahogy úgy, ahogyan az a DM kampányfilmjében is elhangzik.