„Civilizing space since 1968”

A Fisher Space Pen intergalaktikus kampánnyal ünnepelte a Holdra szállás 40. évfordulóját

Az amerikaiak dollármilliókat költöttek az űrben használható toll kifejlesztésére. Az oroszok ceruzát használtak? Így szól a városi legenda, ami persze nem igaz. Az űrtoll azonban létezik és nagyon menő!

Mégis melyik márka lenne képes a holdra szállás 40. évfordulójára időzítve intergalaktikus kampányt indítani?  A különleges Fisher „űrtoll”, amelynek kódneve AG-7, csak hosszas tesztelést követően, 1968-ban debütálhatott az Apollo 7 fedélzetén.  1969-ben, az Apollo 11 legendás útján fontos szerep jutott az AG-7-nek: a leszállóegységben letört az irányítópanel egyik kapcsolója, amelyet Aldrin a kis fémtollal pótolt. Még ebben az évben a szovjet űrügynökség is vásárolt az AG-7-ből 100 darabot.

Bár a Fisher Space Pen-nek kétségkívül erős kapcsolata van az űrhajózás hőskorával,  a Kastner & Partners Kreatív Ügynökség nem a nosztalgiára épített: kampánytervükben az „egész civilizált galaxist” összekötötték a márkával. Kulcsvizuáljaikon Zorgonok, Korgok és Groxps-ok állnak modellt földi öltönyben, Fisher űrtollakkal a zakózsebükben, bizonyítván, hogy ez a nagyszerű kis eszköz  nem csak a Földet hagyta el, és nem csak a Holdig jutott, hanem  galaxis-szerte civilizációkat köt össze. 

Fisher Space Pen hirdetés (Civilizing space since 1968.) 2009. Ügynökség: Kastner & Partners

Vajon a Zorgok  kreatív ügynöksége is így építene márkát? A válasz odaát van…

Képek forrása: theinspirationroom.com

 

Érdekel a téma? Neked ajánlom:

Fisher Space Pens Civilising Space