Lehet szexi egy biedermeier szék? Így épít márkát a 244 éves BÁV

A kampány, amivel először lépett ki komfortzónájából Magyarország legrégebbi vállalkozása.

A BÁV Zrt. Műkereskedelmi üzletága 2015-ben indította el árveréseiket népszerűsítő print kampányát “A műgyűjtés öröme” szlogennel. A fő kihívás az volt, vajon képes-e egy több évszázados múlttal rendelkező vállalat leporolni és újrafogalmazni a márkaidentitást – és mindezt hitelesen kommunikálni.

A print kampányterveken különleges műtárgyak láthatóak csomagolóanyagba rejtve.  A glossy-kba készült kreatív tervek közül a legfigyelemreméltóbb a Playboy hirdetés: ezen egy “felöltöztetett” (papírba csomagolt és átkötözött) biedermeier szék látható. A szék háttámlája azonban mezítelen: a letépett papír alól felsejlik a tárgy páratlan szépsége. “Kicsomagolva az igazi”- hirdeti a szlogen, egyértelmű kapcsolatot teremtve a magazin szellemiségével.

Nem csak az ötletes áthallás működteti ezt a kreatívot, hanem a rejtőzködő tárgy megkapó, titokzatos eleganciája is. A kampány számos kreatív változattal futott, amelyeken különleges, egyedi műtárgyak “villantottak” a különféle csomagolások alatt.

“A műgyűjtés öröme” BÁV print hirdetés 2015.

“A műgyűjtés öröme” kampány remek kísérletnek bizonyult egy 244 esztendős vállalat imidzsének újragondolására: a BÁV logójában életre kelt Csipkerózsika-álmából a fenséges ókori istennő.